Když se před šesti lety Ester Adamcová z Kamenné Lhoty u Ledče nad Sázavou chystala do první třídy, její rodiče řešili, do jaké školy by měla nastoupit. Ke klasickému školství byli skeptičtí. „V podstatě se příliš nezměnilo od dob, kdy jsme do školy chodili my,“ říká její otec, pětačtyřicetiletý David Adamec, který pracuje jako realitní developer. Rodičům vadilo hlavně to, že se žáci ve školách učí ve velkých kolektivech, takže učitel nemá šanci věnovat se jim individuálně. „Místo aby se děti podporovaly v tom, v čem jsou dobré, musí dohánět to, co jim nejde, takže všechny směřují k průměru. Učivo je zastaralé, stále vede memorování místo toho, aby žáci látce porozuměli v kontextu,“ vypočítává Adamec hlavní výtky.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se