Zima přichází a pivovary přemýšlejí, jak co nejvíce vytěžit ze stále ještě čerstvé náklonnosti Čechů (a také – nebo hlavně Češek) k pivům ochuceným ovocnými šťávami nebo aromaty.
Náhlá náklonnost k míchání piva s ovocnou složkou zvýšila už minulý rok výstav velký pivovarů o 1,4 procenta a patří z hlediska řady větších pivovarů k jednomu z mála příznivým trendům na českém trhu. Má ale jednu zásadní vadu, a tou je sezónnost.
Pojem radler je obvykle používán pro pojmenování osvěžujícího nízkokalorického piva, v příchutích převládají citrusy. To je ideální produkt na plovárnu, ale ne na sjezdovku. Toto apriorní spojení mezi radlerem a létem se na českém trhu snaží přerušit už dva produkty.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.