Kde jsou ty doby, kdy se Češi dívali na mixování piva s ovocnou šťávou skrz prsty. Když dnes na konci dne doplňují v obchodech regály s pivem, v sekci takzvaných radlerů mají možná nejvíce práce.
Vloni pivní trh převálcoval Staropramen Cool Lemon. „Současné měsíční prodeje jsou v řádu milionů půllitrů,“ říká mluvčí Staropramenu Pavel Barvík. V kategorii ovocných piv tvořil minulý rok prodej této jediné značky 98 procent trhu, zjistila agentura Nielsen.
Takový úspěch ale letos Lemon Cool určitě nezopakuje, a to nejen proto, že mu bude konkurovat grepový sourozenec. Do byznysu s ochuceným pivem naskakují další a další hráči.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.