Plechovky nízkoalkoholického piva Cool Lemon od Staropramenu.
Foto: HN – René Volfík
Jak zastavit klesající prodej piva? Nejlepší cestou je najít nové zákazníky. Staropramen našel vloni díky svému Cool Lemonu zlatou žílu, už během prvních měsíců ho prodával miliony půllitrů. Přitom ještě před pár lety podobný pokus v Krušovicích ztroskotal, protože Češi neměli zájem.

Kde jsou ty doby, kdy se Češi dívali na mixování piva s ovocnou šťávou skrz prsty. Když dnes na konci dne doplňují v obchodech regály s pivem, v sekci takzvaných radlerů mají možná nejvíce práce.

Vloni pivní trh převálcoval Staropramen Cool Lemon. „Současné měsíční prodeje jsou v řádu milionů půllitrů,“ říká mluvčí Staropramenu Pavel Barvík. V kategorii ovocných piv tvořil minulý rok prodej této jediné značky 98 procent trhu, zjistila agentura Nielsen.

Takový úspěch ale letos Lemon Cool určitě nezopakuje, a to nejen proto, že mu bude konkurovat grepový sourozenec. Do byznysu s ochuceným pivem naskakují další a další hráči.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.