Odbyt piv v obchodních řetězcích nebývale roste. V regálech supermarketů a hypermarketů jsou už k dostání kromě značek největších průmyslových pivovarů i piva všech regionálních výrobců a řetězce už podepsaly smlouvy s prvními z nejmenších minipivovarů.
Ty přitom donedávna s konkurencí nejlevnějších, většinou dovezených piv v hypermarketech nechtěly mít nic společného.
Minipivovary vaří většinou jen pro vlastní restaurace a za výrazně vyšší ceny, než jaká byla dosud nejobvyklejší pivní nabídka hypermarketů. Ukazuje se však, že zákazníci řetězců vyšší ceny akceptují – lahvové pivo a pivo v PET lahvích vychází totiž stále laciněji než točené v hospodách. V nich naopak prodej vytrvale klesá.
Ještě na vás čeká 80 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.