Ač mangová zmrzlina smoothies měla podle znalců nejlepší předpoklady zaujmout chuť českých zákazníků, nakonec na zdejším trhu propadla. Češi a Slováci totiž na rozdíl od jiných evropských národů dávají přednost vanilkové, ovocné jahodové a tvarohové zmrzlině. Roli hraje i barva: červený nanuk se prodává výrazně lépe než oranžový.
"Obliba tvarohových zmrzlin je v Česku oproti ostatním zemím specifická. Zkoušeli jsme je nabídnout za hranicemi, kde byly celkem dobře přijaty naše zmrzliny vyráběné z jahod a dalších ovocných dření. Ty se chytly, ale jahodovo-tvarohové výrobky většina zahraničních zákazníků odmítla," uvedl manažer výrobce zmrzliny Primy Lukáš Dědek.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.