Pivní trh má před sebou zajímavé časy. Skončila absolutní nadvláda českého ležáku. Jeho výstav klesá a pivovary nahrazují výpadky alternativami, které by ještě před pár lety končily neúspěchem. Teď ale jejich zákazníci přišli na to, že chtějí experimentovat.
Že to celé v roce 2011 spustily mixy piva s ovocnou šťávou, to je známá věc. Staropramen jen od května do prosince 2011 prodal 109 tisíc hektolitrů svého Cool Lemon a ovládl 98 procent trhu. O rok později už mu patřilo jen 50 procent trhu s pivními mixy a radlery, to jak se na nový trh ve velkém pustila konkurence, prodej pivních mixů od Staropramenu ale narostl o 326 procent.
Ještě na vás čeká 90 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.