Pivní trh má před sebou zajímavé časy. Skončila absolutní nadvláda českého ležáku. Jeho výstav klesá a pivovary nahrazují výpadky alternativami, které by ještě před pár lety končily neúspěchem. Teď ale jejich zákazníci přišli na to, že chtějí experimentovat.

Že to celé v roce 2011 spustily mixy piva s ovocnou šťávou, to je známá věc. Staropramen jen od května do prosince 2011 prodal 109 tisíc hektolitrů svého Cool Lemon a ovládl 98 procent trhu. O rok později už mu patřilo jen 50 procent trhu s pivními mixy a radlery, to jak se na nový trh ve velkém pustila konkurence, prodej pivních mixů od Staropramenu ale narostl o 326 procent.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se