Zaklínadlo o poctivém nebo tradičním českém pivu je nejoblíbenějším způsobem prezentace většiny pivovarů. Odkaz na tradici, poctivost a přírodní suroviny uvádějí na nejlacinějších značkách pro hypermarkety i na těch dražších, včetně ležáků a speciálních piv.

Například přírodní bylinný výluh stojí podle reklamy skupiny Heineken za barvou Zeleného piva z produkce pivovaru Starobrno. Jenže server Pivnirecenze.cz upozornil, že na víčku od KEG sudu s tímto pivem není o bylinném výluhu ani zmínka a ve složení se naopak píše o přídavku likéru, obsahujícího cukr, líh a barvivo E133. A naopak - v šířených propagačních materiálech je řeč o tom, že zelenou barvu způsobují byliny, ale ani zmínka, že barvě kromě toho pomáhá i likér s umělým barvivem.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se