Zaklínadlo o poctivém nebo tradičním českém pivu je nejoblíbenějším způsobem prezentace většiny pivovarů. Odkaz na tradici, poctivost a přírodní suroviny uvádějí na nejlacinějších značkách pro hypermarkety i na těch dražších, včetně ležáků a speciálních piv.
Například přírodní bylinný výluh stojí podle reklamy skupiny Heineken za barvou Zeleného piva z produkce pivovaru Starobrno. Jenže server Pivnirecenze.cz upozornil, že na víčku od KEG sudu s tímto pivem není o bylinném výluhu ani zmínka a ve složení se naopak píše o přídavku likéru, obsahujícího cukr, líh a barvivo E133. A naopak - v šířených propagačních materiálech je řeč o tom, že zelenou barvu způsobují byliny, ale ani zmínka, že barvě kromě toho pomáhá i likér s umělým barvivem.
Ještě na vás čeká 80 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.