V roce 2007 se v Česku konalo zhruba dvacet pravidelných farmářských trhů, dneska jsou jich desítky až stovky. Zvlášť lidé ve velkých městech je přijali jako vítanou alternativu. Koupit si ředkvičky, na kterých ještě nestačila oschnout hlína, je tak lákavé.

Ukazuje se ale, že tu hlínu na ředkvičky mohli pro lepší dojem nalepit vzadu za stánkem a že ne každý, kdo na trhu prodává, má ruce od hlíny. Množí se tvrzení zaměstnanců supermarketů, kterým v čase trhů pravidelně stoupá prodej čerstvého zboží.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se