Asi byste do ředitele firmy Hipp Stefana Hippa neřekli, že jeho největším koníčkem je parkur, lyžování a jeho biofarma v Polsku. Jen v Česku, kde má zhruba deset procent trhu, dělá obrat jeho firmy okolo dvou set milionů korun. Působí uhlazeně, jako typický manažer, obchodník, a když hovoří o svém otci Clausovi, je vidět, jak moc ho obdivuje.

Konečně, jeho otci se před padesáti lety podařil na tu dobu husarský kousek - přestavěl rodinnou farmu podle bioorganických zásad a přesvědčil německé farmáře, aby mu dodávali čistě organické produkty bez stopy chemie.

"V padesátých letech se o bio nikdo moc nezajímal, v devadesátých letech jsme měli v Německu dvacet procent trhu, dnes máme přes padesát procent a vyrábíme další řady, protože biojídlo ve skleničkách a krabičkách připravené k servírování chtějí rodiče dopřát i starším dětem a hlavně je konzumují čím dál více i dospělí," tvrdí Stefan Hipp.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se