Z Brna pomalu vyrůstá centrum gastronomie. Nedávno si toho všimly i zahraniční deníky The New York Times a Guardian, když zařadily jihomoravskou metropoli na seznam míst, která stojí za to v roce 2016 navštívit. Za hlavní lákadla označily právě neotřelé restaurace, kavárny a bary, jež v Brně poslední dobou rychle přibývají.
Paradoxně jen o málu z místních populárních podniků se ale dá říct, že by byly "jihomoravské". Trendem je francouzská, italská nebo americká kuchyně. A přesně to se nelíbilo majiteli investiční skupiny DRFG Davidu Rusňákovi. Sám na zdejší jídlo a víno nedá dopustit. Proto se před půlrokem rozhodl, že s tím něco udělá.
Ještě na vás čeká 90 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.