Z Brna pomalu vyrůstá centrum gastronomie. Nedávno si toho všimly i zahraniční deníky The New York Times a Guardian, když zařadily jihomoravskou metropoli na seznam míst, která stojí za to v roce 2016 navštívit. Za hlavní lákadla označily právě neotřelé restaurace, kavárny a bary, jež v Brně poslední dobou rychle přibývají.

Paradoxně jen o málu z místních populárních podniků se ale dá říct, že by byly "jihomoravské". Trendem je francouzská, italská nebo americká kuchyně. A přesně to se nelíbilo majiteli investiční skupiny DRFG Davidu Rusňákovi. Sám na zdejší jídlo a víno nedá dopustit. Proto se před půlrokem rozhodl, že s tím něco udělá.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se