Britský Design Council spočítal, že jedna libra investovaná do designu přinese firmě minimálně dvacet liber na konečném zisku zpět.
Těmito slovy začíná příručka Proč design?, kterou občanská sdružení Protebe a CzechDesign rozvážejí zdarma do českých firem, aby manažerům a marketérům přiblížila práci a uvažování návrhářů.
A protože čas jsou peníze, tvoří manuál jednoduše strukturované body s dobrými i špatnými příklady z praxe.
"Často se totiž stávalo, že dobře rozběhnutá spolupráce skončila kvůli vzájemnému nepochopení fiaskem," vysvětlila HN Jana Vinšová z CzechDesignu.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.