Ledy tají. A lidé tají. Pozvolna se probouzejí ze zimního spánku. Přestávají hibernovat a začínají se rozhlížet kolem. Finští obchodníci se je v tom rozhodli podpořit. V jednom z největších supermarketů zavedli nákupní košíky speciální barvy pro nezadané. Mají pomoct ostýchavým Finům zadat se. Atmosféra nákupního střediska je pro místní dostatečně romantická.
Výběrem žlutého nákupního košíku signalizujete, že jste single a že byste se rádi s někým seznámili. Vedoucí supermarketu doufá, že tímto způsobem dodá lidem odvahu oslovit jiné osamělé nákupčí. V článku pro Helsinki Sanomat uvádí, že to přináší ovoce.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.