Příběh první: Objednal jsem si polévku minestrone. Byla přesolená, že se skoro nedala jíst a navíc uvařená z konzervy. Pak mi kromě polévky, kterou jsem si objednal, naúčtovali i pečivo. Přinesli ho na stůl a neupozornili mě, že za něj budu muset zaplatit. V první chvíli jsem chtěla odejít bez placení. Nakonec jsem zaplatila, ale zkazilo mi to celý den.

1. První podmínkou reklamace chuti jídla je reklamovat ho ihned. „V opačném případě právo na reklamaci zaniká,“ upozorňuje Gerta Mazalová ze Sdružení obrany spotřebitelů. V tomto případě by si tedy host neměl na kvalitu polévky stěžovat při placení, ale už ve chvíli, kdy ji ochunal.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se