Po prvním rozvolnění vládních protipandemických opatření loni na jaře vzali Češi útokem obchody s bicykly. Řada z nich už v létě zela prázdnotou. Stejná situace se opakovala i letos. Rekordní poptávka však naráží na celosvětový nedostatek součástek. Z jízdních kol se stalo nedostatkové zboží. „Byl to jeden z mála sportů, který se během lockdownu dal dělat,“ říká Dalibor Kmenta, ředitel společnosti KCK Cyklosport. Zlínská firma dodává českým prodejcům cyklistické komponenty značky Force a její tržby loni meziročně narostly téměř o třetinu.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se