Muchomůrka červená běžně roste v českých lesích. Známá je ale také ve světě počítačových her. Její červená barva a latinské pojmenování − Amanita muscaria − posloužily jako vzor českému vývojářskému studiu Amanita Design. "Líbí se mi, je krásná stejně jako latinské slovo amanita. Ale zároveň je muchomůrka herní ikonou − například ve slavné hře Mario," popisuje analogii vzniku firemního loga i názvu herního studia jeho zakladatel, majitel a výtvarník v jedné osobě Jakub Dvorský.

Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se