Martin Mucha přichází na rozhovor v černém tričku a v kšiltovce sportovního týmu Univerzity ve Virginii, kde měl nedávno přednášku o podnikání. V něm − během pouhých několika let pobytu ve Spojených státech − také docela uspěl. Mladý muž, který za oceánem čeká teprve na zelenou kartu, šéfuje portálu Igluu.com s 30 zaměstnanci, o němž specializovaný týdeník Real Estate Weekly letos v dubnu napsal, že se od svého založení v roce 2016 stal "za méně než rok jedním z největších realitních vyhledávačů ve městě" s více než 50 tisíci inzeráty, čímž podle tohoto média překonává konkurenci téměř o 35 procent. Což je výkon, protože newyorské obchody s nemovitostmi představují skoro pětinu trhu Spojených států a v realitních transakcích největšího amerického města se ročně protočí 150 miliard dolarů. V Igluu sázejí na nabídku šitou na míru zájemcům a od září plánují spustit ještě důmyslnější vyhledávací technologie, například napojené na newyorský katastr nemovitostí a interaktivní mapu.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se