Příručka Proč design
Manažerům a marketérům je určená příručka o tom, jak uvažují návrháři. Má firmy přimět, aby investovaly do designu. Když například studio DeFORM navrhlo cyklistické přilby Krust, byl o ně takový zájem, že zákazníci čekali na další várku půl roku.

Britský Design Council spočítal, že jedna libra investovaná do designu přinese firmě minimálně dvacet liber na konečném zisku zpět.

Těmito slovy začíná příručka Proč design?, kterou občanská sdružení Protebe a CzechDesign rozvážejí zdarma do českých firem, aby manažerům a marketérům přiblížila práci a uvažování návrhářů.

A protože čas jsou peníze, tvoří manuál jednoduše strukturované body s dobrými i špatnými příklady z praxe.

"Často se totiž stávalo, že dobře rozběhnutá spolupráce skončila kvůli vzájemnému nepochopení fiaskem," vysvětlila HN Jana Vinšová z CzechDesignu.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.