"Nejvyšší čas vložit peníze do akcií Michael Kors," radí investorům poradenská firma Motley Fool. Oděvní společnost newyorského návrháře Michaela Korse roste na všech frontách. V posledních třech letech akceleruje podobně razantně jako Bugatti Veyron - z nuly na stovku za 2,5 sekundy.
Kors ze své značky vybudoval to, čemu se v jeho rodné Americe říká "bridge brand" - lávku mezi šaty od Zary a birkinkou od Hermese, vlajkovou loď den ode dne populárnějšího affordable luxury, tedy dostupného luxusu.
Přijatelné ceny v souhře se soudobým designem a kvalitním zpracováním povýšily značky typu Michael Kors, Kate Spade nebo Tory Burch na miláčky zákazníků, kteří se ani v nejistém ekonomickém prostředí nechtějí zříct přepychu.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.