Před 20lety měly automobilky ve své nabídce jen několik modelů, dnes jsou jich často desítky. "Budoucnost vidím tak, že si koupíte podvozek a na něm si budete podle potřeby měnit karosérii," říká francouzská designérka Anne Asensiová. V Praze se zastavila na zasedání poroty designérské soutěže.
Podle Asensiové, která nejprve navrhovala malé vozy pro automobilku Renault a pak přešla k americkému koncernu GM, je dnes důležité, aby automobilka měla vlastní jasný image. "Zákazník si totiž s autem kupuje i prožitek z té značky, podobně jako třeba v případě elektroniky Apple," vysvětlila.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.