Americký řetězec Chuck E. Cheese's, jehož pobočky jsou kombinací zábavního centra a fastfoodové restaurace, má zájem o vstup na český trh. Proto tu už hledá parnera, který by restauraci této značky provozoval formou franšízy. Na americkém trhu už nevykazuje významný růst, jeho strategií je zesílení zahraniční expanze, o které vedení firmy rozhodlo na začátku letošního roku. Po Střední Americe, tedy Mexiku, Portoriku či Panamě, má na řadu přijít střední a východní Evropa. "Americký trh je nasycený, jestli si chceme udržet profit, musíme ven. Nechceme sami sebe kanibalizovat," uvedl v rozhovoru pro HN Carlos de León, šéf expanze Chuck E. Cheese's. "Česká republika spolu s Polskem či Ruskem splňuje naše ekonomická, politická a demografická kritéria. Populace tu roste, jsou zde příznivé ceny nemovitostí i rozumné daně," dodal k plánům své firmy de León.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.