Tolika úspěšnými gastronomickými koncepty jako Tomáš Karpíšek se může chlubit jen málokdo. Jeho franšízingová síť restaurací Ambiente zahrnuje michelinskou La Degustation de Boheme Bourgeoise, na italskou kuchyni zaměřené restaurace Pasta Fresca a Pizza Nuovo nebo Čestr proslulý vyzrálým hovězím z české stračeny. Tomáš Karpíšek je podepsaný i pod počátky sítě restaurací Staropramenu Potrefená husa.

Nejraketovější start ale měl koncept Lokálu. Před třemi lety Tomáš Karpíšek otevíral za velké pozornosti nejen lidí z oboru v centru Prahy svou první českou hospodu s rajskou, tlačenkou a válečky na stěnách. Po dvou letech, kdy se z experimentu stal recept na úspěšný podnik, se rozhodl expandovat s tímto konceptem i do okrajových čtvrtí, nejprve do Kunratic. A potom ještě dál.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se