Otázka, kterou dostávám v poslední době stále častěji, zní: „Jaké české jídlo by mohlo obstát ve světové konkurenci?“ Pokládají mi ji známí, neznámí, kolegové i sousedi a ptají se, jestli by to nezvládla svíčková. Já ale vím, co chtějí ve skutečnosti vědět. Nemáme náhodou jídlo, na které bychom mohli být HRDÍ?
Fakt hrdí – jako když jsou hoši zlatí nebo tak… Není podstatné, co odpovídám. Jedno české jídlo si totiž cestu do světa dávno našlo, prosadilo se v něm, a to bez ohledu na to, co si o tom myslím já nebo vy. Vydělává spoustu peněz. A svíčková to není.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.