Silná generace Husákových dětí ráda vzpomíná, a pomáhá tak zpět na výsluní tradičním tuzemským značkám. Oblíbené výrobky musí ale často obléct nový kabát. Ke slovu tak přichází redesign a s ním i mladí designéři, kteří si tradiční výrobky pamatují jen matně.
Jan Kloss a Jakub Koruš před třemi lety navrhli novou kolekci sportovních bot podle původních modelu Botas Classic.
"Adidas i Puma mají svou retroedici. Proč ne Botas," říkají grafici, kteří za redesign botasek posbírali už desítku cen.
Pro klasickou botasku už jste připravili čtyři reedice a další tři modelové řady. Jak hledáte další nápady?
Kloss: Nápady hledáme všude kolem sebe. V ulicích, přírodě, zážitcích, lidech kolem nás a velkou měrou, i když to bude znít možná divně, třeba v hudbě. Nicméně se nám již od počátku etablovaly jakési klíčové modely, které byť s menšími obměnami držíme napříč kolekcemi. Těmi je vždy nějaký celočerný model pro konzervativnější zákazníky a pak nějaký hodně barevný, který mu děla protipól. Jak se ukázalo, tyto dva extrémy jsou alespoň v našem podání nejprodávanější.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.