Tvůrci nových botasek ve značkové prodejně.
Foto: HN – Lukáš Bíba
Sportovní botasky se před třemi lety dočkaly velkého návratu. Díky dvěma pražským výtvarníkům dostaly novou přitažlivou podobu a staly se vyhledávaným zbožím. "Chtěli jsme ukázat, v čem spolupráce s grafikem může firmě prospět," říká jeden z autorů.

Silná generace Husákových dětí ráda vzpomíná, a pomáhá tak zpět na výsluní tradičním tuzemským značkám. Oblíbené výrobky musí ale často obléct nový kabát. Ke slovu tak přichází redesign a s ním i mladí designéři, kteří si tradiční výrobky pamatují jen matně.

Jan Kloss a Jakub Koruš před třemi lety navrhli novou kolekci sportovních bot podle původních modelu Botas Classic.

"Adidas i Puma mají svou retroedici. Proč ne Botas," říkají grafici, kteří za redesign botasek posbírali už desítku cen.

Pro klasickou botasku už jste připravili čtyři reedice a další tři modelové řady. Jak hledáte další nápady?

Kloss: Nápady hledáme všude kolem sebe. V ulicích, přírodě, zážitcích, lidech kolem nás a velkou měrou, i když to bude znít možná divně, třeba v hudbě. Nicméně se nám již od počátku etablovaly jakési klíčové modely, které byť s menšími obměnami držíme napříč kolekcemi. Těmi je vždy nějaký celočerný model pro konzervativnější zákazníky a pak nějaký hodně barevný, který mu děla protipól. Jak se ukázalo, tyto dva extrémy jsou alespoň v našem podání nejprodávanější.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.