Vodu nepřidáváme, chlubí se na etiketách svých piv například pivovarz ve Vyškově nebo v Rychnově. Po lopatě tak dávají svým zákazníkům najevo, že nepoužívají technologii HGB (High Gravity Brewing), která umožňuje s velkou přesností naředit původně uvařené silnější pivo na jasně stanovenou nižší stupňovitost a kterou používá řada velkých pivovarnických skupin. V Česku i ve světě.
"Prezentovat, že neředíme vodou, je součástí naší strategie. Nemáme peníze na marketing a reklamu jako velké pivovary. Proto jsme tyto informace začali oznamovat aspoň na etiketách," říká Roman Holoubek, šéf obchodu v průmyslovém Pivovaru Vyškov, který se od loňska snaží s novými provozovateli a využitím ryze tradičního způsobu vaření vrátit roky ztrátový pivovar do zisku.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.