Roberto Cavalli bude mít ve společném podniku podíl 75 procent, čínská skupina zbývajících 25 procent.
Na přelomu letošního a příštího roku má podnik otevřít první obchody značky Roberto Cavalli v Pekingu a Číně. Většina ze 100 obchodů budou zaměřené na značky Just Cavalli a Class, napsala agentura Ansa.
Cavalli patří k nejznámějším milánským módním firmám společně se značkami Giorgio Armani, Prada, Gucci, Versace či Dolce & Gabbana. Značka Roberto Cavalli proslula zvířecími potisky a šaty s květinovými vzory.
Čína stále více láká producenty luxusního zboží, včetně firem Louis Vuitton, Gucci, Bulgari a Hermés. Podle odhadů makléřské a investiční společnosti CLSA by se mohla Čína v příštích deseti letech stát největším trhem pro luxusní zboží na světě.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist