Móda Martina Havla v sobě ukrývá poselství. O hrůzách anorexie, o úpadku českého textilního průmyslu i o marnivém pozlátku, za kterým se lidé ženou. "Nedokážu dělat něco, co nemá smysl," říká o svém provokativním přístupu designér, který právě dokončil svoji poslední kolekci.
"Moje tvorba vždy řeší nějaké aktuální společenské téma," vypráví Havel, který před třemi lety na přehlídce Prague Fashion Week získal hlavní cenu pro mladé české návrháře. Do módního jazyka tak Havel už "přetlumočil" například ubohý stav českého textilního průmyslu, když vytvořil kolekci inspirovanou laciným zbožím z asijských tržnic, nebo sílu společenského tlaku, který ženám diktuje, jak mají vypadat.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.