Sympatického designéra s příjemným hlasem přivedla k navrhování, jak sám přiznává, mladicky naivní touha po slávě a po potlesku. Během své kariéry ale poznal, že za každý úspěch se tvrdě platí.

Brejcha si díky studiu na pařížském Institutu Français de la Mode (IFM) zažil stres při práci pro prestižní módní dům Balenciaga. Rychlé práci v obří "továrně" na módu se přiučil ve španělském řetězci Zara, pro který navrhoval obuv. A je dost možné, že loni v létě jste se oblékali podle trendů, které Brejcha pomáhal vymýšlet ve francouzské agentuře Peclers. Ta určuje módní trendy dva roky dopředu.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se