"Etiketa jako taková je dílem mého bratra. Snažíme se dělat si všechno sami, a tak ani etiketa nebyla výjimkou. Byl to nápad, jak rozšířit portfolio zákazníků a nabídnout i nevidomým lidem možnost přečíst si, co kupují. Musím říci, že už se nám to mnohokrát osvědčilo a na různých výstavách jsme s tím udělali nevidomým lidem velkou radost," vysvětluje nezvyklý tah vinařství jeho someliér Martin Marian.

Další zajímavostí vinařství je produkce Sauvignonu Blanc, který vám bude možná chutnat ve srovnání s okolními víny trochu nezvykle. Hrozny si vinaři dovezli až ze Slovinska. "Hledali jsme nějaký zajímavý klon Sauvignonu, který by nebyl tolik citrusový, travnatý a bylinkový, ale nabízel by příjemný měkčí styl broskvové chuti. To přesně slovinské sazenice splňují. A navíc v roce 2004, kdy všichni na Moravě před vstupem do EU sázeli nové vinohrady, byl Sauvignon nedostatkové zboží," popisuje someliér důvody výběru.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se