Hra Kingdom Come: Deliverance II (KCD2) slibuje ještě poutavější příběh, ve kterém dřívější drnohryz Jindřich ze Skalice zasáhne do osudu celé země. Hráči na pokračování příběhu z předhusitského období čekají už sedmý rok a budou muset ještě chvíli vydržet. Původní datum vydání hry tvůrci odložili, aby na finální úpravy měli více času. A také proto, aby získali lepší pozici na trhu – jenže s termíny zahýbala i konkurence.
Nejen to, jak se další díl úspěšné hry rodí a jak se o něm přemýšlí, popisují dvě ze tří klíčových postav Warhorse Studios: Martin Frývaldský a Martin Klíma. První je CEO firmy a do herního průmyslu se dostal z finančního světa. Druhý je pak výkonným producentem a má naopak v branži tak dlouhou historii, že začínal ještě s papírovými pravidly pro Dračí doupě. Třetím mužem na čele firmy je pak kreativní ředitel Dan Vávra.
Kingdom Come: Deliverance patří mezi nejúspěšnější české hry vůbec a z Warhorse se stalo jedno z největších vývojářských studií. Už jste se u nás dostali na pozici jedničky, nebo je Bohemia Interactive stále větší?
M. F.: Při vývoji Kingdom Come: Deliverance jsme na vrcholu měli asi 120 lidí. V současnosti máme přibližně 250 lidí a to nám stačí aktuálně na třetí místo na českém trhu.
Říká se, že vývoj Kingdom Come: Deliverance stál přibližně 400 milionů korun, druhý díl má být dvakrát větší, zaměstnanců je dvakrát více. Znamená to, že v Česku vzniká hra za miliardu?
M. F.: Máte pravdu, není těžké to spočítat a v podstatě se k této částce blížíme. Jde skutečně o vysoké stovky milionů.
Co se dočtete dál
- Co vývojáři chystají po vydání hry v elektronické podobě i v reálném světě.
- Jak se Warhorse vyrovnávají s kontroverzemi kolem dospělého obsahu i kreativního ředitele Dana Vávry.
- A jak se vlastně stalo, že historická hra nemá historickou hudbu?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist