Od té doby, co je v nové funkci, zdá se Michaele Franekové, že tráví spoustu času v letadle. Tato letošní vítězka ocenění TOP ženy Česka v kategorii manažerek totiž chutě jednotlivých evropských národů nejraději poznává osobně. „Mám ráda přímý kontakt s kolegy i zákazníky. Ráda vidím realitu trhu,“ říká v rozhovoru s HN Franeková, šéfka potravin pro střední a východní Evropu společnosti Unilever a celoevropská prezidentka pro kategorii dresinků. Sedí v místnosti zdobené zvětšenými dřevěnými dřívky od zmrzlin Míša. Ten je společně s Hellmann’s nebo Dove jednou z nejvýraznějších značek firmy v Česku. 

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jaký je názor Michaely Franekové na roli žen v byznysu.
  • Co všechno má v koncernu Unilever na starosti.
  • Jak firmu potrápila vysoká inflace.
  • Jak podle ní usnadnit návrat žen do práce po mateřské dovolené a co pro to mohou dělat samy matky.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.