Od té doby, co je v nové funkci, zdá se Michaele Franekové, že tráví spoustu času v letadle. Tato letošní vítězka ocenění TOP ženy Česka v kategorii manažerek totiž chutě jednotlivých evropských národů nejraději poznává osobně. „Mám ráda přímý kontakt s kolegy i zákazníky. Ráda vidím realitu trhu,“ říká v rozhovoru s HN Franeková, šéfka potravin pro střední a východní Evropu společnosti Unilever a celoevropská prezidentka pro kategorii dresinků. Sedí v místnosti zdobené zvětšenými dřevěnými dřívky od zmrzlin Míša. Ten je společně s Hellmann’s nebo Dove jednou z nejvýraznějších značek firmy v Česku.
Co se dočtete dál
- Jaký je názor Michaely Franekové na roli žen v byznysu.
- Co všechno má v koncernu Unilever na starosti.
- Jak firmu potrápila vysoká inflace.
- Jak podle ní usnadnit návrat žen do práce po mateřské dovolené a co pro to mohou dělat samy matky.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.