Americký časopis Adweek ji zařadil mezi deset globálních kreativců, kteří dlouhodobě posouvají hranice marketingu. Za svou práci získala mnoho významných cen, včetně 14 lvů z festivalu marketingu a reklamy Cannes Lions, kde také jako první Češka usedla v porotě. Nabídky na politický marketing vždy odmítala, kývla až loni, kdy za ní přišla Danuše Nerudová – a ona si řekla, že tentokrát udělá výjimku. Zaujal ji příběh mladé rektorky a příležitost vnést do mužského prostředí nová témata. „Kdybych nevěřila, že máme šanci vyhrát, nešla bych do toho,“ říká v rozhovoru s HN Svěráková. Nerudová sice v prvním kole prezidentské volby skončila až na třetím místě, po prvotním zklamání ale Svěráková výsledek kampaně hodnotí pozitivně. „Značku ,Danuše Nerudová‘ jsme s kolegy vybudovali v expresním termínu a ta značka teď může velmi úspěšně růst.“

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Zajímají vás další kvalitní články z Hospodářských novin? Výběr těch nejúspěšnějších posíláme každý všední den večer v našem newsletteru 7 v SEDM, který si můžete zdarma přihlásit.