S doháněním vyšší matematiky začala Tereza Mizerová až v okamžiku, kdy většina jejích vrstevníků už měla za sebou prvních pár let vysokoškolského studia. „Myslela jsem si, že matematiku nebudu potřebovat, a proto jsem jí na škole nevěnovala moc pozornosti,“ vzpomíná šestatřicetiletá manažerka. Důvodem, proč si začala oprašovat základy podle starých školních sešitů a proč navštěvovala večerní kurzy matematiky, bylo rozhodnutí změnit obor a namísto zvířatům se věnovat financím. Že šlo o dobré rozhodnutí, se jí definitivně potvrdilo před více než půl rokem, kdy si ji investiční skupina Miton, jež drží mimo jiné podíl v Bonami či dříve ve Slevomatu nebo Heurece, vybrala jako finanční šéfku hned pro dva ze svých projektů.

Nakupování během pandemie nastartovalo on‑line vyhledávače s módou Glami a nábytkem a dekoracemi Biano natolik, že už potřebovaly někoho, kdo by převzal kontrolu nad čísly. Oba agregátory, společně s dalším vyhledávačem Stileo, což je de facto Glami fungující v Itálii, spadají v Mitonu pod divizi Product Discovery. Ta loni vyrostla podle informací Mitonu o více než sedmdesát procent a poprvé utržila přes miliardu korun. „Pandemie urychlila trend on‑line nakupování a přinesla nové uživatele, kteří do té doby neměli potřebu on‑line využívat. To se projevilo v nárůstu používání obou vyhledávačů,“ popisuje Tereza Mizerová. A aktuální trendy v nakupování skupině nahrávají i do dalších let – podle interního průzkumu agregátoru Glami více než třetina nových zákazníků chce u nakupování na síti do budoucna zůstat.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 70 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.