Ještě tři roky po založení Bikera si Jan Coufal myslel, že skončí jako účinkující v pořadu FuckUp Nights, kde se neúspěšní podnikatelé svěřují s tím, jak jim vybouchl byznys. Pak se to ale otočilo.
Foto: Radek Vebr
Když začal kvůli hubnutí jezdit na kole, chyběl mu e‑shop pro obyčejné cyklisty, a tak si jeden založil. Po pěti letech existence je Bikero.cz lídrem trhu. Jan Coufal chce ale na kolo dostat ještě víc lidí. A ví, jak je oslovit: má velkou reklamní agenturu a byl jedním z otců ufona Alzáka.

Vypadá to, že na co Jan Coufal sáhne, to se povede. Aspoň v byznysu. Před 15 lety založil reklamní agenturu Czech Promotion, která dnes patří k největším na trhu a loni měla tržby přes 400 milionů a zisk několik desítek milionů korun. V roce 2015 k tomu přidal cyklistický e‑shop Bikero, který v posledních dvou letech vystřelil mezi hlavní hráče oboru. Jenže tak snadné to není. Především internetový obchod jej stál spoustu peněz a starostí.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 95 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.