Dvaatřicetiletý Filip Klepek, který se stal ředitelem Kovapu loni v dubnu, chce plechové hračky dostat od sběratelů zpátky k dětem.
Autor ▪ Honza Mudra
Možná je máte doma na půdě – berušku na klíček, kluka na tříkolce nebo natahovací traktůrek. S plechovými hračkami z Nového Hrádku vyrostly tři generace Čechů, jenže pak je téměř vytlačila plastová konkurence. Nyní se je snaží dostat zpátky do hry mladý manažer Filip Klepek. Opustil kvůli nim pražský korporát a do nového působiště se přesunul i s rodinou.
Klikatá úzká silnice končí kousek od hranice lesa, dál už nevede. Na dohled je jen pár domků a jedna stará továrna, vměstnaná mezi strmé svahy východočeského Nového Hrádku. Těžko si lze představit, že by se menší fabrika v městečku s pár stovkami obyvatel mohla stát zajímavou nabídkou pro mladého manažera s dobře rozjetou kariérou v Praze.
Zbývá vám ještě 95 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
- První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi