Obvykle je Martin Žufánek gejzírem pozitivní energie, i když má za sebou náročnou destilační šichtu, při nichž se střídá se svým mladším bratrem. Teď ale v jeho tváři probleskne smutek: "Mám obavy." Vláda před pár hodinami zavřela restaurace kvůli pandemii koronaviru a nejuznávanějšího českého lihovarníka to samozřejmě trápí. Má strach o majitele hospod, jak zvládnou druhou vlnu zavírání. O rodinný lihovar Žufánek, který ročně vyrobí a prodá 200 tisíc lahví špičkového alkoholu, s nímž se pak nezřídka obchoduje za násobně vyšší ceny na aukčních webech, obavy nemá. Bary jsou sice zásadní položka v jeho obratu, ale díky své kultovní pozici, mimořádně věrné základně mnoha tisíc fanoušků a dobře fungujícímu e-shopu to firma z Boršic na Uherskohradišťsku ustojí.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.