"Jsem velmi soutěživý. Vždycky chci vyhrát," říká Bernard Arnault, jenž stojí v čele LVMH, největšího luxusního koncernu na světě. Akvizice amerického šperkařství Tiffany ale uvízla na mrtvém bodě.
Foto: Profimedia
Nejbohatší Evropan Bernard Arnault zhruba za třicet let dokázal vytvořit největší luxusní společnost na světě LVMH. Má pověst ostrého vyjednávače a byznysmena, který se nebojí riskovat. Největší obchod své kariéry, převzetí amerického šperkařství Tiffany, ale rodák z francouzského Roubaix zatím nedokázal dotáhnout do konce.

Ředitele francouzského koncernu LVMH Bernarda Arnaulta francouzská média často označují za "vlka v kašmírovém rouchu". Jen málokterá přezdívka dokáže lépe vystihnout jednasedmdesátiletého muže, který se proslavil svým dravým podnikatelským stylem. "Jsem velmi soutěživý. Vždycky chci vyhrát," říká otevřeně milovník šachů, pro kterého je byznys tak trochu jako šachová partie. Nebojí se riskovat, překvapovat soupeře ani dělat nečekané kroky. A jeho přímá, často agresivní strategie se mu vyplácí. Zhruba za 30 let se mu podařilo takřka z ničeho vybudovat největšího výrobce luxusního zboží na světě, který produkuje jak kožené kabelky, tak šampaňské, drahé boty nebo parfémy.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.