Ředitele francouzského koncernu LVMH Bernarda Arnaulta francouzská média často označují za "vlka v kašmírovém rouchu". Jen málokterá přezdívka dokáže lépe vystihnout jednasedmdesátiletého muže, který se proslavil svým dravým podnikatelským stylem. "Jsem velmi soutěživý. Vždycky chci vyhrát," říká otevřeně milovník šachů, pro kterého je byznys tak trochu jako šachová partie. Nebojí se riskovat, překvapovat soupeře ani dělat nečekané kroky. A jeho přímá, často agresivní strategie se mu vyplácí. Zhruba za 30 let se mu podařilo takřka z ničeho vybudovat největšího výrobce luxusního zboží na světě, který produkuje jak kožené kabelky, tak šampaňské, drahé boty nebo parfémy.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se