Rodinné firmy v Česku tvoří asi třetinu hrubého domácího produktu, odhaduje Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR. Jsou mezi nimi kapitáni průmyslu, třeba Samarasovi se společností Kofola, ale také spousta drobných živnostníků, kteří zkusili podnikání se synem, manželkou nebo bratrem. Vyplatilo se jim to nejen finančně.
Ještě na vás čeká 95 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.