Nepíšu tenhle sloupek s radostí. Restauratér Zdeněk Pohlreich možná poslední dobou přerostl sám sebe, jedno se mu ale nedá upřít: vždycky uměl nám Čechům s gustem vmést, že jíme jako čuňata, protože za jídlo nechceme zaplatit plnou cenu a jsme národ slevových feťáků. Ne že by se z nás díky Pohlreichovi rázem stali Francouzi nebo Italové, kteří za jídlo utrácejí nadprůměrně, to určitě ne. Pozitivní vliv na naši gastronomii ale určitě měl. Přinejmenším mnohým kuchařům řekl, že svými blafy zabíjejí lidi.
Takže když na mě teď z televize nově vybafl v reklamě Kauflandu, kam lidi žene až na 60procentní slevy, přepadla mě lehká inkonzistence. Nikoli má vlastní, ale jeho. Ano, vím: za vším hledej peníze a Pohlreich samozřejmě Kaufland nepropaguje zadarmo. Navíc to není jeho první hypermarket, jemuž se prodal; kdysi propagoval Spar a po něm mu jeho kulinářský TV pořad sponzoroval Albert, z jehož tašky mu vždycky u plotny koukaly ne úplně francouzské bagety.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.