Z reproduktorů zní střídavě vypalovačky Led Zeppelin, Beatles, občas se přežene nějaká hiphopová nebo elektronická pecka. Na playlistu, který zní vinohradským bistrem Brixton Balls, si Tim Simenon dal záležet, vytvářel ho asi rok a půl. Skladby ze své produkce záměrně nezařadil, i když by bylo z čeho vybírat. Produkoval singly zpěvačky Sinéad O'Connor, skupin Massive Attack, Depeche Mode nebo nedávno zesnulého Davida Bowieho. Za minulostí jako by chtěl udělat tlustou čáru. Připomíná ji jen název bistra − v londýnské čtvrti Brixton se totiž Tim narodil. A s hudbou tu taky začal.

Nejdřív jako dýdžej, když si koncem 80. let založil vlastní elektronický projekt Bomb the bass, s nímž stál u zrodu anglické taneční scény. Jako celoživotní fanoušek skupiny Depeche Mode a kamarád zakladatele vydavatelství Mute Records Daniela Millera se dostal i k remixům slavné kapely. Později dostal nabídku produkovat její album Ultra, do kterého přenesl hiphopové prvky a vlivy zvuku Bomb the bass.

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 159 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
Máte již předplatné?
Přihlásit se