Německý sekt, který se chystá dobýt tuzemský trh, jako by v sobě ukrýval pohádkový příběh. Nese totiž něžný název Rotkäppchen, v českém překladu červená karkulka. Nyní se vydává konkurovat "Bohemce".
V Německu má značka Rotkäppchen velké jméno i tradici, která trvá již 160 let, samotný sekt se vyrábí od roku 1894 ve více podobách: Sec, Demi Sec, Doux, Rosé Sec a Rubis Demi Sec. Samozřejmostí je i nealkoholická alternativa Rotkäppchen Désalcoolisé Blanc či Rosé.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.