Sen o vlastní firmě a vlastním produktu, který bude dávat smysl, měl Jakub Johanides už na střední škole. Několik let pak již v pracovním kolotoči přemýšlel, jakým směrem se vydat. Do vlastního světa utíkal na hardcorepunkové koncerty − a tam to všechno začalo.
Doma v kuchyni
"Kamarád, který vozil toho času kapely po Státech, postoval na Instagramu fotky lahviček, které vypadaly jako pivo, ale pivo to nebylo. Tak jsem se poprvé dozvěděl o coldbrew − za studena louhované kávě. Nadchla mě, proto jsem si o ní začal zjišťovat víc a hledal jsem ji i tady v Česku. Jenže v žádném obchodě tenhle super nápoj v lahvi neměli."
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.