Chceš-li postavit loď, nesmíš hned poslat muže, aby sehnali dřevo a připravovali nástroje. Nejprve v nich musíš vzbudit touhu po nekonečných dálkách otevřeného moře. Známý výrok Antoina de Saint-Exupéryho sice poprvé zazněl někdy v první polovině dvacátého století, počátkem července 2015 ale celkem přesně popisuje snahu Roberta Peňažky.

"Na České republice mě štve, že nám tady není nic svaté. V takové společnosti se člověk strašně těžce orientuje. Nechápu naši motivaci, nevím, proč lidé ráno vstávají do práce," říká nad tenkou davidoffkou a espresem muž, který strávil poslední dvě dekády svého života na vrcholu české reklamní branže. A protože, jak sám říká, miluje krize, rozhodl se ono odvětví postavit na hlavu.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se