Pro české sklářství byl rok 2009 obdobím temna. Nakonec se ale ukázalo, že s promyšlenou strategií přísně dodržované spolupráce s designéry to byla pro "nového hráče" v segmentu luxusního skla téměř dokonalá startovní pozice.
"Jako jedni z mála jsme tehdy oslovili pouze významné designéry, kteří jsou schopni dodat produktům skutečnou hodnotu," tvrdí Jiří Trtík, vůdčí osobnost firmy Bomma. Přirozeně, nebylo to jen o designu a nadšení. Výsledným success koktejlem se stala kombinace kvalitního návrhu a unikátní technologie strojového výbrusu.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.