Německý výrobce sportovního oblečení a obuvi Puma jmenoval zpěvačku Rihannu kreativní ředitelkou své dámské řady oblečení. Je to další pokus německé firmy posílit na vzkvétajícím trhu s dámským oblečením pro volný čas, napsala agentura Reuters.
Puma uvedla, že spolupráce s Rihannou začne od ledna. Rihanna bude přímo ovlivňovat kolekce a stane se rovněž tváří ženské řady sportovního oblečení. Připojí se tak k dalším celebritám, které značku propagují, jako je sprinter Usain Bolt.
Mračna nad pruhy z Herzogenaurachu. Adidas ztrácí zákazníky i designéry - čtěte ZDE
Ve fotbalové Brazílii 2014 už je rozehráno. Adidas, Nike a Puma střeží své šance - čtěte ZDE
Módní ikonou 2014 je Rihanna. Pro cenu si zpěvačka přišla zahalená do sítě z krystalů - čtěte ZDE
Puma silně utrácí za marketing a snaží se, aby získala zpět podíly na trhu, o které ji v posledních letech připravili větší konkurenti Nike a Adidas. Také tyto firmy a další výrobci sportovního oblečení posilují své kolekce pro ženy, jejichž prodej roste mnohem více než prodej kolekcí pro muže.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist