Vojtěch Paukner a Martin Kučera se před rokem a půl rozhodli založit charitativní projekt, díky němuž by se o Vánocích dostaly k dětem v dětských domovech hračky, které by si domovy nemohly dovolit. Dárce si v seznamu na webu vybere přání, e-mailem dostane informace, kam má dárek zaslat, a následně pomocí pošty nebo osobně dopraví balík přímo do dětského domova.
Kvůli věku se studenti nejprve setkali hlavně s nedůvěrou – na startu projektu MilýJežíšku jim oběma bylo 16 let. Právě získat důvěru hned na začátku bylo podle Pauknera to nejtěžší, s čím museli bojovat. Nebyli zastřešeni žádnou firmou ani státem. Finance ale paradoxně řešit nemuseli. "My ty finance nepotřebujeme," vysvětluje Paukner. "Chod webu nás stojí nějakých 300, 400 korun měsíčně. A telefonáty vyjdou na málo, protože se snažíme všechno řešit přes e-maily."
Ještě na vás čeká 90 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.