Světem se šíří trend takzvaného cenově dostupného luxusu neboli affordable luxury. Značky typu Michael Kors, Kate Spade anebo Tory Burch ve svém vlastním podání kvadratury kruhu nabízejí módním nadšencům dostupný přepych.

A daří se jim. Jen prodeje společnosti Kors Holdings v uplynulém čtvrtletí stouply o 43 procent. Kabelky z ručně zpracované kůže Saffiano, jejichž cena jen zřídkakdy překročí hranici 10 tisíc korun, se prodávají jako Evian v poušti. A jak na boom levného luxusu reagují tradiční domy Chanel, Hermes a Louis Vuitton? Zdražují - a to v doposud nevídané míře.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se