Ve kterých fastfoodových řetězcích Američanům chutná a ve kterých ne? Na vrcholu oblíbenosti se umístily národní (působí alespoň v šesti státech) či regionální značky, které často nejsou příliš známé ani na východním pobřeží USA. Ty globální, které koncept amerických fast-foodů proslavily po celém světě, jsou naopak na samotném dně.
Platí to jak pro symbol tohoto stravování McDonald's, tak i pro další řetězce, které mají vícero poboček i v Česku. Spodní příčky jednotlivých kategorií tak vymetají i Burger King, KFC nebo Subway.
Vychází to z průzkumu renomovaného spotřebitelského magazínu Consumer Reports. Jeho čtenáři ochutnali přes 96 tisíc pokrmů v 65 řetězcích a hodnotili svůj chuťový dojem na škále od jedné do deseti (nejlepší). Průměrné známky se potom porovnávaly ve čtyřech kategoriích - burgery, kuřata, sendviče a burritos.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.