Dvacáté mistrovství světa ve fotbale, které za rytmu samby vypuklo v polovině června, sledují stovky milionů fanoušků po celém světě. Většina z nich logicky kvůli fotbalu.
Existuje ale malá skupinka lidí, jež sportovní klání v Brazílii monitoruje s neúprosností stookého pastýře Arga, a přitom jí nejde o to, kdo bude korunován nejlepším kanonýrem šampionátu, který ofenzivní záložník střílí nejpřesnější centry a kdo z hráčů postupujících do sobotní vyřazovací fáze má nejsilnější skus. Jsou to návrháři věhlasných módních společností.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.