Martin Mareš bude mít v TRIADu na starost hlavně grafický a UX design v týmu, který pracuje pro Kofolu, Gambrinus Excelent, Nutricii, adidas a další. Digitálu se věnuje bezmála deset let, prošel například agenturami VCCP, Lundegaard, Pedro Rozenkraft nebo Symbio Digital, pracoval na desítkách značek, včetně Google, O2, Budweiser Budvar, Škoda Auto či Glogster.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist