Maraton a jeho poloviční varianta, jež stojí na piedestalu aktuálního běžeckého boomu, jsou vnímány jako úžasná marketingová příležitost, jak přitáhnout turisty a propagovat město nebo zemi.
V závěsu je pak ekonomický potenciál těchto akcí. Kolik vydělávají? Jak hluboko je potřeba sáhnout do kapsy pro trendy běžeckou výbavu?
Co všechno lze prodat běžci
Odpověď najdete v aktuálním čísle týdeníku Ekonom, které přináší téma Běh jako byznys.
Co všechno lze prodat běžci
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist